Magmaw
Magmaw egy viszonylag egyszerű, bevezető boss, főleg a healerekre ró megterhelést.
Tulajdonságok
-
Mangle: Felkapja a tankot és elkezdi csócsálni. 110.000 – 128.000 sebzés 5 másodpercenként.
-
Lava Spew: 31.000 – 36.000 közötti fire sebzés 3 másodpercen át.
-
Magma Spit: 39.000 – 50.000 közötti fire sebzés, csak melee távon kívül levőkre.
-
Ignition: Magmaw felgyújtja a talajt 23.000 – 26.000 közötti fire sebzés másodpercenként.
-
Pillar of Flame: 24.000 – 26.000 közötti tűzsebzés 8 yardos körben. Egy player kapja, de a környezetét is érinti. Azonnal ki kell mozogni belőle, mert röviddel később 110.000 – 130.000 közötti sebzést nyom el. A helyén pici paraziták jelennek meg, akik elkezdenek a raid felé mozogni.
A csata
Magmaw a harc folyamán végig egy helyhez van kötve, a pozicionálást a lenti képen lehet megtekinteni. A harchoz egy tankra van szükség, 3 healre és 6 dpsre.
A csata két fázisú, egy mozgalmas menetet, ami után leláncoljuk magmawt, egy nyugis követ, ahol nincs raid sebzés, de dupla damage done van!
Első fázis
A pull után feláll a raid képen látható módon. A melee csak akkor kell, hogy mozogjon, ha az Ignition érkezik és hat rá. Az Ignition felfűti a padlót, aminek nagyon látványos füst-gőz effektusa van, pontosan a szoba egyik felét borítja be. Durván sebez, azonnal ki kell dzsanni belőle. Értelemszerűen a szoba másik felébe kell mozogni vele.
taktika a Magmaw harchoz
A ranged feladata itt a nehezebb, a lényeg a Pillar of Flame és a belőle származó paraziták kezelése. A ranged és a healerek egy kupacban állnak, ha valaki megkapja a Pillart, helyből elmozognak a pálya másik felére, lassítják, stunnolják az érkező addokat és aoe-vel és/vagy focus dpssel szétkapják őket. A parazitát nem szabad játékos közelébe engedni, mert belepetézik és újabb paraziták jönnek.
alternatív taktika
Az első fázisra van egy másik megoldás is, ez esetben egy darab ranged áll kinn, a többiek mind a melee grouppal mozognak. Egyértelműen folyamatosan csak ő kapja a Pillart, célszerű olyan rangedet választani, aki tud lassítani (mage vagy hunter) és ő helyből megoldja az addokat kezelését is, míg a többiek szétzúzzák őket biztos távolból.
Második fázis
Van egy tüske Magmaw előtt, amibe a második fázisban bele kell szúrni a fejét. A fázis bejelentése képpen jól lestunnol mindenkit maga előtt, a tankot elkezdi rágni (szájába veszi és mangle), jó nagy heal kell bele, hogy a tank életben maradjon. Ilyenkorra kell a shield wall jellegű cuccokat tartalékolni.
A fázis elején a boss járművé változik, 2 ember tud rá felugrani és ezerrel el kell kezdeniük húzni a láncot, ha jól csinálják a boss fejét beleállítják a földön levő karóba és átmenetileg harcképtelenné válik. (Ha nem sikerül időre felnyársalniuk a bosst, akkor wipe jön.) A felnyársalt bossba dupla sebzést lehet tolni és semmilyen bekapott sebzés nincsen a raiden. Ez az időszek, a második fázis a heroismról, az eszetlen dps tombolásról és healerek gyors regenerációjáról kell, hogy szóljon.
A csata addig tart, míg a boss meg nem hal, időről időre váltokazva a fázisok közt.
Omnotron
4 bossbol álló harc, szokásos osztott hp van közöttük.
Elvileg akármelyikkel kezdődhet a pull, a második boss 30 sec után csatlakozik a fighthoz. Mindegyiknek van energy barja, ami 100-ról csökken nullára. Amikor eléri az 50-et, bejön a következő boss, 45-nél shieldet rak magára, 25-nél elmúlik a shield, nullánál lemerül a gólem és nem lehet targetelni.
Bossok képességei:
Magmatron:
tuzet pakol maga kore meg ugy egyaltalan a terembe szerteszet. a melee nem a tuzben allva veri a bosst. :)
neha random embereket lelangszoroz, ami faj. ha tobb ember kapja be a langokat, akkor az nagyon faj.
pajzs: 300k sebzest fog fel, ha leverjuk rola, felrobban es 75k dmg-et tol mindenkibe. nem akarjuk leverni rola.
Arcanotron:
gyors cast timeos arcane barrage random targetre, nagy sebzessel.
whirlpool: mint a kek paca az iron councilon ulduarban. ha a boss benne all, sokat sebez, ha mi allunk benne, mi sebezunk sokat, ha mindenki benne all, akkor mindenki sokat sebez. ez viszont nem csak sebzest hanem manaregent is ad, a healerek alapveto mana forrasa lesz a fight alatt.
pajzs: ha sebzodik, +20% cast speedet es dmg-et kap. dispellel / spellsteal mukodik ra. ha van mage, akkor lelophatja, de nagyon kell figyelni a tankra, ne csapja le abban az 1-2 masodpercben amig ez megtortenik, ha nincs mage, akkor figyeljuk a timert es a shield elott leallunk. (mire nyomjak a shieldet, amugyis kint kellene mar lennie a kov. bossnak, szoval elvileg nem lenne szabad senkinek ott allnia es utni a boss)
Toxitron:
3 poison pacat idez egyszerre, ezek ha elerik a celpontjukat, robbannak egy 100k-sat. stun / root / minden mukodik rajuk, le kell oket verni.
random emberre kirak egy meregfelhot, aki benne all a felhoben, az 50%kal tobbet sebzodik. a bossra is hat a felho.
pajzs: aki megsebzi, arra felrak egy poison debuffot. a debuff sebez, de noveli a dmg-et az illetonek. par stack jol johet belole, de nem szabad tulzasba vinni.
Electron:
chain lightningot nyom, akkor lehet kellemetlen pl, ha mindenki benne all arcanotron whirlpooljaban...
random emberre kirak egy debuffot, ami aoe dmg-et nyom az illeto korul.
shield: aoe dmg-et nyom a boss maga kore.
A harc menete:
pull után verjük az aktuális bosst, amikor lemegy 50-re az energy-je, kijön a következő boss, átfordulunk arra és ez ismétlődik. Egyszerre két boss aktív (kivéve az első fél percet, amikor csak egy van kint.) Amíg fent van a pajzs a bossokon, tanácsos nem dps-elni őket, a tank is álljon le ilyenkor mindenkepp.
a healerek elegge meg fognak dolgozni a fighttal a leirasok alapjan, nagy szukseguk lesz a whirlpool mana regenjere. viszont emellett szet is kell szorodni hogy ne kapjunk be aoe kepessegeket, ugyhogy mindenkinek esznel kell lennie es nem azzal foglalkozni, hogy mindenkepp neki legyen a legnagyobb dps-e. az alljon bele a buffokba, akinek a leginkabb kell (legalabbis amikor nem allhat bele mindenki)
Atramedes
2 fázisú harc, aminek az a különlegessége, hogy egy vak sárkányt kell arcal a földre lökni. Mivel a sárkány vak, így a legtöbb tulajdonsága hang alapú. Az encounter kezdetén mindenki kap egy új bar-t az UIjára (sound bar), ami egy 0-ról induló számláló, de ha valakinél eléri a 100-at, azt azonnal megöli a sárkány. 1 tankos harc, ezen kívűl a teremben 10 gong található, amik fontos szerepet kapnak a harcban.
Phase 1:
80 másodpercig tart, ez az un. föld fázis. Ebben a fázisban a bossnak a következő tulajdonságai vannak:
1. Sonar Pulse: 2 sound disc (hanglemez LOL!) ereszt a raidbe, amelyek a boss alatt jelennek meg, 1mp után elidnulnak a terem széle felé. Aki hozzájuk ér az 7-et kap a sound bar-jára. Mivel lassan mozognak, ezért nem túl bonyolult elhúzni előlük. Ha valaki nem tudja kikerülni, akkor szembe fusson vele, mert akkor biztosan nem fog mögötte menni, így ugyan pár sound-ot bekap az illető, de nem nyírja ki azonnal.
2. Modulation: Az egész teremben hat, nem kikerülhető AOE sebzés (40k shadow), és mindenkinek 7 sound-ot ad.
3. Sonic Breath: az kapja, akinek a legmagasabb a sound értéke. Ráfordul a legmagasabb sound-al rendelkező raid tagra, és egy 2 másodperces cast után leüvölti. Ez egy tűzcsóva szerű jelenség képében testesül meg. 6 másodpercig tart az effekt, addig kiteolni kell annak akire üvölti. Célszerű a rangednek és a healereknek egy csoportban állniuk, és akit kiszemel, annak azonnal el kell távolodni a csoporttól. Ideális esetben ranged kapja, és lehetőség szerint úgy kell szaladni, hogy a 6 mp alatt soha ne érje el.
4. Searing Flame: Minden föld fázisban egyszer használja, egy AoE tűz sebzés, amely 8 másodpercen keresztűl 20k sebzést okoz mindenkinek, és ezen felűl egy debuffot tesz fel, ami tűz sebzést okoz. Meg kell szakítani amilyen gyorsan csak lehet, erre szolgálnak a termben elhelyezett gongok. A gong megszólaltatása 5 másodpercre lestunnolja de miután kijön a stunból, eltöri a gongot. Ezért fontos, hogy csak 1 gong szólaljon meg egyszerre, és 5 (merthogy levegő fázisban is szükség van a gongra) föld fázis alatt le kell verni, különben nem marad gong, amivel a Searing Flame szakítható lenne. A gongolás mindenki sound értékét reseteli 0-ra.
Ha a tank körbe húzza a bosst, mindíg a következő gonghoz, akkor föld fázisban a tank tud gongolni.
Phase 2:
80 másodperc után következik a levegő fázis, ami 40mp-ig tart. Amint felemelkedik kiszemeli a legmagasabb sound értékkel rendelkező raid tagot, és elkezdi leokádni egy tűzcsóvával. A csóva annál gyorsabb minél több sound-al rendelkezik a célpont, és folyamatosan gyorsul, kiteolni kell, amíg lehet. Emiatt a fázis kezdetekor azonnal szóródni kell, nehogy olyan is bekapja, akinek nem feltétlenűl szükséges. Szintén szakítható a gongokkal, ami szintén 5mp-re kiüti a bosst, és a boss szintén szétcsapja a használt gongot. Ha van rugó, akkor célszerű annak kiadni a gongolást, hiszen bír gyorsan szaladni. Ez azért is célszerű, mert miután kijön a stunból a boss azt fogja fújni, aki gongolt, és a lángot kiteolni kell. Mivel ezek a lángot nyomot hagynak a padlón nem összevissza kell velük rohangálni, hanem lehetőség szerint úgy, hogy minél több hely maradjon a teremben.
Szintén ebben a fázisban használja a Sonar Pulse képességét, ami a Phase 1-ben használt Sonar Pulse légiesített változata. Egy random raid tagon megjelenik egy korong, majd a korong közepére becsapódik egy rakéta. Akit eltalál, az 7 soundot kap, ki kell állni belőle.
A 40mp lejárta után Phase 1 következik.
A bossnak 10-es változatban 32millió HP-ja van. 5 föld fázis (400mp) alatt kellene leverni. Ez 7 DPS esetén 11k bevitt sebzést igényel / dps, ezen némileg segít, hogy amíg stunnolva van addig 50%-al nagyobb sebzést kap be.
Amire figyelni kell:
1. Mindenből kiállni, tűz, hanglemez
2. Phase 1-ben minél előbb, Phase 2-ben minél később kell használni a gongokat.
3. Minden mozgást gyorsító dolog jól jön a láng kiteolásánál, Swiftness Potion mindenkinek ajánlott, nagyon sokat segíthet!
Maloriak
Pull után nem sokkal kezdődik az első minifazis. Ez vagy kék, vagy piros, ezután szinten vagy kék vagy piros jön (ha piros volt először, akkor kék, ha kék volt először, akkor piros), a zöld fázis mindenkepp a harmadik. Ha lement egyszer ez az egész, akkor utána újra ismétli, tehát kék / piros fázis, majd a végen zöld. Ezen a környéken kellene átjutni p2be.
Piros fázis: a boss maga elé nyom egy AOE sebzést, ami szétoszlik az emberek között. Ebben a fázisban mindenki rááll a tankra, hogy a lehető legkisebb egyéni sebződés legyen. Emellett meg random emberekre kidob egy debuffot, annak ki kell szaladnia a raidből hogy, ne kapja be az AOE-t, ha elmúlik a debuff, akkor rögtön visszarohanni. Ezt kb. 4-5 alkalommal nyomja ebben a szakaszban, úgyhogy mindenkinek figyelnie kell.
Kék fázis: szét kell szóródni. Random emberekre kidob egy fagyasztást. A jégkocka elég sokat sebez (valószínűleg 30%-50% korul lesz az illető aki megkapja), valamint a 6 yardon belül levő embereket szintén befagyasztja. A jégkockának 5000 hp-ja van. Mikor a jégkockát leverik, a befagyasztott ember kap még egy kb. 40-60k-s sebződést, tehát a befagyasztott illetőt a lehető leggyorsabban fel kell healelni, aztán leverni a jégkockát, majd újra felhealelni. A jégkocka leverésekor talán mintha maga koré is sebzett volna, jobb ranged képességgel leszedni. Emellett itt van meg egy dot, ami 3 yardon belül sebez a körülöttünk állókba, elég lényegtelen, amúgy sem állunk egymáshoz közel, ebbe az illetőbe egy picit több heal kell amíg rajta van a dot, ennyi.
Zöld fázis: A bosst jobban lehet ütni. :) A fázis elején szétlöki a raidet, ekkor nagyjából mindenki az ajtó fele fog szállni, de ha piros fázis volt előtte, akkor egy ember hátrébb állt a debuffal, o valószínűleg pont rossz irányba fog repülni, ha van priest, ott beránthatna a raidbe hogy ne bukjon el dps időt az illető.
P2: a bosst célszerű középre húzni és szétszóródni. Néha random emberekre kinyom egy tűzkígyót, ebből ki kell állni, a tűz egy jó ideig ott marad a földön. Emellett kék foltok jelennek meg a földön, ezekből egy idő után előjön egy fagygomb, ha ez hozzáér valakihez, akkor elég sokat sebez és knockbackkel. Lassan mozog, ki kell állni a pacából mikor megjelenik a földön, aztán figyelni hogy merrefele mozog az orb. Ezek mellett meg van egy folyamatos nature alapú raid sebződés, azt ki kell healelni.
A móka faktort a boss egyéb képességei jelentik. P2 előtt kis addokat idéz (kb. 320k hp), egyszerre hármat. Összesen 18 ilyen add van. Egy piros-kék-zöld cikluson belül elvileg ötször kellene elnyomnia ezt az idézést, ajánlott az első kettőt megszakítani és aztán 3*3 addot kiengedni. Ezeket az offtank felveszi és kite-olja őket, majd a zöld fázis alatt rárohan a bossra és abban a 15secben, amikor ez jól megtehető, villámgyorsan lemennek AOE-vel. Ezután megint meg kell szakítani 2 idézést, majd az utolsó hármat hagyni és újra felvenni az addokat, a második zöld fázisban pedig megint leverni őket. Hero p2-re kell, addig érdemes tartogatni. Ha esetleg a második zöld fázis kezdetekor már nagyon a 25% körül lenne a boss, akkor persze lehet nyomatni a dupla sebződés alatt. P2ben idéz még két új nagy addot, ezeket kite-olni / tankolni kell, annyi hp-juk van, hogy a leverésük nem opcio és amúgy is közel van a boss enrage már itt. Ezek taunt immunisak elvileg, valamint néha nyomnak fixate-et random emberekre, azok kite-oljak őket szépen.
Ezek mellett még p1ben villamokat nyomogat az egesz raidre, ezt célszerű szakítani, valamint van egy selfheal képessége, ezt pedig purgeolni kell. A kis addok a zöld fazis első 15 masodperce kivételevel nem lehetnek közel a bosshoz mert buffoljak egymast egyébként, ami elég csúnya. Gyakorlatilag miutan elkezdtek kijönni az addok, az addtank csak rohangal, nem áll bele a raidbe a piros fazis alatt sem, ha Ő kapja a jégkockát kék fázis alatt, akkor pedig villamgyorsan ki kell healelni és leverni a jeget róla, különben az addok megeszik őt is és a raidet is.
Chimaeron
Ennek a fightnak a kulcsszereplői a healerek, és nagyon sok múlik rajtuk.
A harcban 20%-ig két fázis váltogatja egymást.
1. fázis
A bosst nem hagyományos módon kell behúzni, hanem a teremben van egy Finkle Einhorn nevű npc egy ketrecbe zárva, a Bile-O-Tron nevü robotja mellett. Amint vki beszélt Finkle-lel a robotja életre kel és felébreszti a sárkányt. Amíg a Bile-O-Tron robot aktív, addig buffolja a raidet. A robot a harc alatt közöttünk fog rohangálni, de nem kell vele foglalkozni.
Finkle Mixture (buff): egészen addig, amíg a hp-d 10.000 felett van, meggátolja hogy bármibe is belehalj a fight alatt. Ha egy raider hp-ja 10K felett van és belehalna vmibe, akkor ehelyett a hp-ja 1-re csökken.
Ebből következik, hogy phase 1-ben elég az embereket 10K hp felett tartani, minden efeletti heal felesleges overheal. Viszont ha a hp-juk 1-re esik vissza villámgyorsan fel kell őket tolni 10K fölé.
Ezalól csak a tankok a kivételek. Chimaeron nagyokat üt, és 2 spéci ütést is nyom a tankokba:
Double Attack: ez egy dupla melee ütés gyors egymás utánban. tehát hiába van a tank 10K hp felett, az első ütés leszedi 1 hp-ra, és a rögtön utána következő megöli. Emiatt a tankokat max hp-n kell tartani és a double attack alatt jó ha cooldownokat is használnak a tankok.
Break: ez persze arra van kitalálva, hogy a tankokat még nehezebb legyen max hp-n tartani. Ennek megfelelően 25%-kal növeli a tankot ért sebzést, és minden stack 15%-kal csökkenti a healing effektet a tankon. 15-20 másdopercenként nyomja a boss. A tankoknak 3 stackenként tauntolniuk kell egymásról a bosst, de már a 2. stacknél használni vmi cooldownt.
A raidnek min. 6 yard rangere kell szóródni egymástól.
Caustic Slime: ez egy zöld hányás, amit a boss random 2 emberre tol és 280.000-et sebez. A hányás egy debuffot is felrak, ami 3 másodpercig csökkenti a hit ratinget. A teendő annyi, hogy szóródni kell, hogy a két emberen kívül ne kapja be senki más a hányást, és gyorsan felhealelni a 2 embert 1 hp-ról 10K fölé.
Massacre: instant 900.000 sebzés az egész raidbe, nem elkerülhető. Ettől mindenki hp-ja 1-re esik vissza a raidben, a tankoké is, és akinek 10K alatt van a hp-ja, az ugye meghal. Érdemes dedikált healert/healereket a tankokra állítani, akik a Massacre után villámgyorsan maxra healelik a tankokat, a többi healer pedig a raid többi tagját húzza fel 10K hp fölé.
A Massacre után időnként a Bile-O-Tron robot eldobódik és kikapcsol, ezzel eltűnik a raidről a Finkle's Mixture buff. Ez tulajdonképpen a phase 2. Nem kiszámítható mikor lesz a robot offline, szóval a p2 teljesen random időközönként következik be.
2. fázis
Ez a fázis 30 másodpercig tart, és ezalatt Chimaeron három feje elkezd harcolni egymással. A raidnek össze kell állni egy helyre, hogy a sebzés szétoszoljon közöttünk, a healereknek pedig maxra húzni mindenkit. Erre 15 másodpercünk van, utána 5 másodpercenként lehány minket a boss méreggel (Poison Bombs). Mindenki használjon cd-ket, hs-t, stb. ebben a fázisban, mert nagyon nagy lesz raidet ért sebzés. Minden hányás után a lehető leggyorsabban maxra kell healelni mindenkit.
A fázis végén megint egy Massacre jön, ami alatt szét kell futnunk újra, és felvenni a phase 1-es poziciót. A Massacre előtti utolsó poison bomb után már nem érdemes felhealni az embereket, mivel a Massacre 1 hp-ra szed le mindenkit.
3. fázis (20%-tól)
Ebben a fázisban kapunk egy új debuffot:
Mortality: 99%-kal csökkenti az egész raiden a healing effektet, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy nincs értelme healelni :)
Chimaeron nem tauntolható ebben a fázisban, és 10%-kal megnő a bosst ért sebzés.
A taktika egyszerű: nagyon gyorsan le kell verni a bosst. Heroism, potik, cd-k, minden. A healerek is dpselnek.
Miután a tankok elhullanak a bosst kiteolni kell. Az aggro elsőnek mindig a terem másik oldalába kell rohannia. Használni kell minden képességet, hogy a boss minél többet mozogjon (Iceblock, Bubble, Feign Death, Guardian Spirit) mert amíg mozog, addig nem üt, és több időnk marad dpselni. Megfelelő kiteolással, aggrózással, cooldownokkal és kemény dpssel kell letolni ezt a fázist.
Nefarian
3 fázisú, 2 tankos, 3 healeres fight, amely a következő fázisokból áll:
P1.: Onyxia + Nefarian, addíg tart amíg Onyxia él
P2.: Addos fázis, amíg az addok meg nem halnak, addig tart
P3.: Nefarian
Phase 1:
A fázis kezdetekor Onyxia van a szoba közepén, ő a szokásos dolgait csinálja (farok, flame breath), meg pár újat, azokról később, a tankjának a terem egyik szélére kell húznia, úgy, hogy párhuzamos legyen a fallal. Nefarian addokat idéz a terembe (Animated Bone Warrior, 6 darab jön belőlük a földre letett pacákból másznak elő). Ezen addokat kiteolni kell (30 millió hp-juk van, tehát leütni esélytelen őket!), körbe körbe, úgy, hogy a terem szélén, egy helyen haljanak meg (fontos, hogy egyben, a fal mellett félreeső helyen végezzék!), ahányszor megütnek valaki, stackel rajtuk egy buff, amitől egyre nagyobbakat ütnek, és egyre gyorsabban mozognak. Ezeknek az addoknak van egy energy bar-juk, ami folyamatosan csökken, és ahogy eléri a 0-at szétesnek (másodpercenként 2 energy-t vesztenek, jó esetben 50mp után szétesnek). Fontos tudni, hogyha Nefarian vagy Onyxia flame breath-je eléri őket, akkor újra felkelnek, illetve bármikor éri őket a breath, akkor resetel az energy barjuk.
Nefarian röviddel a pull után érkezik (30mp), a terem Onyxia-val ellentétes végébe kell húzni. Onyxia rendelkezik egy energy bar-al, ami ha megtelik akkor az egész raidet kinyírja, tehát azelőtt végezni kell vele, hogy megtelik az energy. Szintén Onyxia csúnya tulajdonsága, hogy időnként a két oldalán Lightningot nyomat ki, ilyenkor el kell fordítani a fejét, úgy, hogy a farka forduljon a raid felé. Ez azt jelenti, hogy a raid megkaphatja a tail swipe-ot, de még mindíg ez a kisebb sebződés. Nagyon fontos, hogyha a két sárkány közel kerül egymáshoz (60 yardon belűlre), akkor buffolják egymást, tehát mindenképpen a terem két ellentétes oldalán kell őket tartani.
Nefarian minden 10% hp elvesztésekor egy dúrva AoE sebzést ereszt ki a raidre (kb. 80K hp), és ezzel egyetemben 25-el emeli Onyxia Energy-jét. Emiatt Onyxia-nak úgy kell meghalnia, hogy Nefarian 80% és 70% között legyen ellenkező esetben Onyxia Energy-je annyira felmegy, hogy kinyírja a raidet. Ez a sebzés a harc folyamán végig megmarad, tehát Nefarian minden elveszített 10% után elsüti ezt a képességét.
Phase 2:
Ha meghalt Onyxia, akkor Nefarian megtölti a termet lávával, amelyből csak a teremben elhelyezkedő 3 oszlop lóg ki. A raidnek ezen 3 oszlopon állva kell végigszenvednie ezt a fázist. Mind a 3 oszlopra kell egy szakitásképes karakternek jutnia, ugyanis a Chromatic Prototype sárkányok Blast Nova spelljét mindenképpen szaktani kell.
A fázisnak akkor van vége amikor minden Chromatic Prototype meghal. Célszerű úgy időzíteni az utolsó add halását, hogy minél több DPS menjen közben Nefarian-ba (csak a ranged éri el), és minél kevesebb HP maradjon P3-ban.
Amennyire lehet szóródni kell az oszlopok tetején, mert Nefarian köpköd a raidre, ami kb. 1 yardos rangeben sebez.
Phase 3:
Nefarian-t kell leölni, miközben az általa P1-ben idézett addokat feltámasztja, és szépen lassan lángba borítja a termet. A Shadowblaze képessége egy tűzkört rak a padlóra, amely folyamatosan növekszik, majd mielőtt eltünne tesz egy újat. A Shadowblaze-t mindíg egy addjára teszi, tehát úgy kell kiteolni / tankolni az addokat, hogy mindíg a lehető legmeszebb legyenek Nefarian-tól.
|